Subscribe:

Ads 468x60px

Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

"Ναι, έχω δοκιμάσει ναρκωτικά", παραδέχθηκε γνωστός ηθοποιός


Για τη ζωή του, το γεγονός ότι μένει και πάλι μαζί με την πρώην σύντροφό του, Μαρία Σολωμού, αλλά και για τη σχέση του με τον γάμο, μίλησε ο
Μάριος Αθανασίου μίλησε στο "ΕΓΩ! Weekly".

Σχετικά με την επιστροφή του στο ίδιο σπίτι με την πρώην σύντροφό του, Μαρία Σολωμού, και τον γιο τους, σχολίασε: "Έχει βρεθεί μία φόρμουλα με το σπίτι, που μπορούν να εξυπηρετηθούν κάποιες καταστάσεις, αλλά δεν είναι ακριβώς συγκατοίκηση. Ούτε αυτό όμως είναι παράλογο. Είναι νορμάλ. Πρέπει πάντα να προσαρμόζεσαι στις συνθήκες και τις καταστάσεις". Παράλληλα, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να παντρέψει την πρώην σύντροφό του με τον Πάνο Μουζουράκη στο μέλλον: "Γιατί όχι; Μου δίνετε μία πολύ ωραία ιδέα να το προτείνω κιόλας".

Πόσο κοντά βρίσκεται ο ίδιος στην ιδέα του γάμου; Ο Μάριος Αθανασίου απάντησε: "Εγώ δεν έχω επαφή με το γάμο. Είμαι λίγο μακριά απ’ αυτό το... χόμπι. Δεν είμαι υπέρ αυτής της διαδικασίας. Το παιδί είναι η μεγαλύτερη δέσμευση ουσιαστικά. Δεν είναι ο γάμος. Δεν παίρνω θέση υπέρ ή κατά του γάμου, γιατί δεν το έχω κάνει στη ζωή μου. Αν είσαι με έναν άνθρωπο 30 χρόνια, δεν καταλαβαίνω ποια είναι η διαφορά του να πρέπει παντρευτείς".

Τι απάντησε, τέλος, όταν ρωτήθηκε αν έχει κάνει δοκιμάσει ναρκωτικά; "Έχω δοκιμάσει μαλακά ναρκωτικά.[...] Οτιδήποτε κάνεις με μέτρο, μπορείς να το κρατήσεις, αν εσύ το εξουσιάζεις. Αν δεν συμβαίνει, καλύτερα να φύγεις. Δεν έχω δοκιμάσει άλλου είδους ναρκωτικά. Ποτέ δεν είχα ενδιαφέρον να το κάνω. Και, φυσικά, δεν μιλάω καν για ηρωίνη. Αυτά δεν τα θέτω καν στην κουβέντα μας. Ούτως ή άλλως, δεν ήμουν ποτέ των άκρων".