Subscribe:

Ads 468x60px

Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Μαρία Μπεκατώρου: «Δεν μου αρέσει να με συγκρίνουν με την Ζέτα. Το θεωρώ άδικο»

Μαρία Μπεκατώρου: «Δεν μου αρέσει να με συγκρίνουν με την Ζέτα. Το θεωρώ άδικο»
Η Μαρία Μπεκατώρου σε συνέντευξή της σχολίασε την σύγκριση που της κάνουν στην παρουσίαση του σόου με την Ζέτα Μακρυπούλια. «Δεν μου αρέσει, το θεωρώ άδικο. Καταρχήν, το "Your Face Sounds Familiar" δεν έχει αποχωρήσεις και οι παίκτες δεν εξαρτώνται από την κριτική επιτροπή. Στο "Dancing With The Stars" υπήρχαν αποχωρήσεις και το κοινό ψήφιζε όποιον ήθελε να κρατήσει στο παιχνίδι. Ήταν ένα υπέροχο show! Μου άρεσε μάλιστα πολύ! Από την άλλη, μία τέτοια σύγκριση νομίζω ότι αδικεί και κάνει κακό - τόσο σε εμένα, όσο και στη Ζέτα». Και συνέχισε μιλώντας στο περιοδικό «DownTown Κύπρου» ότι δεν βρίσκει κοινά στην παρουσίασή της με την Ζέτα. «Όχι! Η Ζέτα είναι μία κούκλα, υπέροχη σε αυτό που κάνει και το μόνο μας κοινό, είναι ότι και οι δυο μας θέλουμε -το λιγότερο- να είμαστε αξιοπρεπείς και καλές στη δουλειά μας. Δεν πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχει σύγκριση σε όλα τα πράγματα».